a friend

2012-01-09 @ 22:27:43

I came across a friend I didn't trust. I looked into his eyes and I saw myself.

Nu kommer det! Showen ni har väntat på. Myror springer på magen. Klibbiga händer hamrar på tangetbordet. Nej, jag kan inte. Kan inte skriva om det. Jag måste censuera. Alldeles för farligt. Spännande. Orkar inte vara seriös. Har du en dildo i röven Sverige? Konstigt, det verkar så.

Tänker köpa en citronmeliss. Leka att jag är hjärtans fröjd, att det är jag som har makten. Jag får ditt hjärta att banka, inte tvärtom. Vill inte tänka, men tänker dessto mer. Lakan som smeker. Träden utanför susar. Tänker på dig. Fan, jag skulle ju censuera. Jag kan dölja det här, överallt, förutom för mig själv. Fan, att det ska göra så ont. Att man kan längta så hårt.. Fan, för dig. Tacka gud för dig.

Jag ska veta hur du smakar.

Punkt slut. Over and out.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback